کد خبر: ۶۸۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۵۹۹
تیم های باشگاهی لیگ برتر فوتبال کشورمان می توانند با کسب میانگین دو امتیاز از هر بازی، قهرمان شوند.
برانکو به قلعه نویی می رسد؟ / میانگین امتیازات قهرمانی برای تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ،چند فصلی است که این اتفاق رخ می دهد و سال گذشته استقلال خوزستان حتی با سه امتیاز کمتر از این میانگین موفق شد به قهرمانی دست پیدا کند. آنها در پایان هفته سی ام 57 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب سرسخت شان این افتخار را مال خود کردند.

 

 تراکتورسازی با پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل ذوب آهن به تنها تیمی تبدیل شد که در پایان هفته ششم میانگین امتیازاتش مساوی با میانگین امتیاز تیم قهرمان است. سرخپوشان تهرانی نیز با توجه به اینکه 5 بازی انجام داده اند یک امتیاز از این میانگین بیشتر دارند اما در صورت شکست در بازی بعدی، نمی توانند به داشتن چنین میانگینی بنازند.

 

شاگردان برانکو در صورت پیروزی خیال شان را بابت هفته هفتم هم راحت می کنند و با کسب مساوی مانند تراکتورسازی 12 امتیازی شده و به میانگین امتیاز قهرمانی خواهند رسید اما پیروزی استقلال در دربی، آنها را از میانگین دو امتیاز در هر بازی دور خواهد کرد.

 

باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای در دیدار حساس فردای دو تیم محبوب پایتخت رخ خواهد داد و آیا سرخپوشان می توانند جایگاه شان را در صدر جدول پس بگیرند یا با به دست آوردن یک مساوی یا حتی شکست، در رده دوم جدول باقی خواهند ماند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آذري
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
ياشاسين تيراختور
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: