کد خبر: ۶۸۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۶۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری عامل اختلاس دو میلیارد و 605 میلیون ریالی توسط کارآگاهان آگاهی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سرهنگ «هرمز عشقی» گفت: در پی اعلام اداره حقوقی یکی از بانک های این شهرستان مبنی بر این‌که اختلاسی در این بانک صورت گرفته٬ پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با پیگیری های همه جانبه و تحقیقات صورت گرفته به یکی از کارمندان این بانک مشکوک شده و این متهم 57 ساله را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این‌که متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع‌آوری شده علیه وی، به اختلاس دو میلیارد و 605 میلیون ریال اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم با افتتاح حساب های جعلی از محل پرداخت مشتریان بابت مطالبات معوقه، بدهی تسهیلات، وجه به حساب جعلی واریز و در ادامه با تبدیل به خرید کالا از حساب برداشت می کرده است.

به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: