کد خبر: ۶۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۴۵۱
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومی پليس امنيت عمومی استان مركزی گفت: چهار تن كله پاچه غير بهداشتی در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی استان از يك سردخانه غيرمجاز در اراك كشف شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومی پليس امنيت عمومی استان مركزی گفت: چهار تن كله پاچه غير بهداشتی در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی استان از يك سردخانه غيرمجاز در اراك كشف شد.
 
سرگرد مهدی تقوی نیا،گفت: روز گذشته در راستای اجرای طرح های نظارتی بر واحدهای نگهداری و عرضه مواد غذایی در سطح استان ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی، اقدام به سرکشی از سرد خانه های غیر مجاز در شهرستان اراک کردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این سردخانه ،چهار تن کله پاچه غیر بهداشتی کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در راستای پیشگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی، معدوم کردند.
 
رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مركزی با اشاره به اینکه پلیس همواره با اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با مظاهر علنی فساد درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: