کد خبر: ۶۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۷۸۰
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی در ایرانشهر کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: دوستعلی جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران یگان تکاوری 112 شهرستان ایرانشهر حین گشت‌زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی در ایرانشهر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده، گفت: راننده خودرو به همراه محموله قاچاق کشف شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جلیلیان گفت: مردم به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: