کد خبر: ۶۸۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۸۱۲
رئیس شبکه دامپزشکی کرمانشاه از انجام بیش از 2 هزار بازدید بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی به همراه تذکر و جریمه در نیمه اول مهرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرداغ و به نقل از مهر، دکتر تورج کرمیان، هدف از تشدید نظارت بهداشتی بر این مراکز را ارتقای بهداشت و حفظ سلامت عمومی شهروندان عنوان کرد و افزود: در این راستا طی نیمه اول مهرماه سال جاری 2 هزار و ۱۵۰ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی توسط شبکه دامپزشکی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طول مدت انجام نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی میزان ۷ تن فرآورده خام دامی ناسالم را کشف ضبط و امحاء کرده است.

کرمیان تأکید کرد: با توجه به نظارت های بهداشتی صورت گرفته همچنین ۱۱ واحد کبابی متخلف در سطح شهرستان کرمانشاه نیز شناسایی و با دستور و حکم مقام محترم قضایی پلمب شد.

وی یادآور شد: شهروندان گوشت و فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز و فروشگاه های مجاز تحت نظارت شبکه دامپزشکی تهیه کنند و از خرید هرگونه گوشت کشتار غیرمجاز جدأ خودداری کنند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد، پیشنهاد و گزارشات مردمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: