کد خبر: ۶۸۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۶۵۵
در یک اتفاق عجیب نیمکت ذخیره تیم پرسپولیس شکست و این موضوع باعث تعجب و خنده نیمکت‌نشینان این تیم شده بود.
به گزارش خبرداغ،پیش از شروع دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس حمید قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی برگه اهدای عضو را امضا کرد همچنین برخی از بازیکنان تراکتورسازی نظیر محسن بنگر و فرزاد حاتمی هم برگه اهدای عضو را امضا کردند.

 

تیم پرسپولیس در حالی وارد زمین شد که سیدجلال حسینی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن تیم پرسپولیس لباس‌هایی به تن داشتند که عکس شهید باکری بر روی آن درج شده بود. 

 

* محسن بنگر و محمد نوری پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با برانکو و سایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. این در حالی است که سروش رفیعی هم در اقدامی جالب توجه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت. 

 

* زمانی که مربیان دو تیم با یکدیگر دیدار کردند کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به سمت نیمکت‌نشینان تراکتورسازی نرفت. 

 

 

* در یک اتفاق عجیب زمانی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس قصد داشتند روی نیمکت بنشینند نیمکت این تیم شکست و این موضوع باعث خنده نیمکت‌نشینان شده بود اما در نهایت برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس مجبور شدند در نهایت روی زمین بنشینند تا نیمکت درست شود.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: