کد خبر: ۶۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
سخنگوی قوه قضاییه از کشف ۱۸ تن انواع مواد مخدر شامل بیش از ۴۰۰ کیلوگرم هروئین در مردادماه خبرداد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و یکمین نشست خبری خود در هفته دولت با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برخی افراد با جعل عنوان و مدرک سر مردم کلاه می‌گذارند اظهارداشت: برخی افرادی که در قوه قضاییه پرونده دارند فریب برخی افراد که جعل عنوان می‌کنند را خورده و دستگاه‌ها را بدنام و مردم را به زحمت می‌اندازند لذا مردم فریب این افراد را نخورند ضمن اینکه تاکنون ۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد شیاد در حاشیه برخی مراسم‌ها با مسئولین و شخصیت های نظام عکس می‌گیرند و با همان تصاویر اقدام به فریب مردم می‌کنند که این موضوع هشیاری مردم را می‌طلبد.

وی همچنین با هشدار به خانواده‌ها خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا در دام قاچاقچیان مواد مخدر و غیره نیافتند و خودشان و دستگاه‌ها را به زحمت نیاندازند.

اژه‌ای با اشاره به کشف 18 تن انواع مواد مخدر در مردادماه تصریح کرد: در بین این کشفیات 471 کیلوگرم هروئین، 532 کیلوگرم مرفین، مقداری شیشه و مابقی آن حشیش و تریاک بود.

وی در پایان گفت: این مقدار مواد مخدر افراد بسیاری را آلوده و به کام مرگ می‌کشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: