کد خبر: ۶۷۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۵۴۶
علی حاج‌اکبری، هافبک اسبق استقلال می‌گوید آمدن آقایان فریبا و عبداللهی باعث می‌شود عیار تجربی آبی‌پوشان بالاتر برود و منصوریان حامیان قوی داشته باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از حام نیوز،علی حاج‌اکبری، هافبک اسبق استقلال می‌گوید آمدن آقایان فریبا و عبداللهی باعث می‌شود عیار تجربی آبی‌پوشان بالاتر برود و منصوریان حامیان قوی داشته باشد.

 

این گفت‌وگوی خبرورزشی را بخوانید.

نظر شما درباره پیوستن عبداللهی و فریبا به نیمکت استقلال چیست؟
به نظرم این بهترین فرصت برای منصوریان است تا از تجربه این بزرگان نهایت استفاده را ببرد. به هر حال عبداللهی و فریبا سال‌ها در استقلال حضور داشته‌اند و سرد و گرم چشیده این فوتبال هستند. من فکر می‌کنم مسئولان باشگاه استقلال به خوبی متوجه شده‌اند که اگر قدری تجربه به کادر فنی اضافه شود، تا حدودی مشکلات حل خواهد شد.

 

یعنی بازیکنان استقلال مشکلی ندارند؟
چرا دارند و باید هماهنگ شوند. از لحاظ فردی بازیکنان خوبی جذب استقلال شده‌اند ولی نیاز به زمان است تا با یکدیگر هماهنگ شوند. در خط دفاعی هماهنگی زیادی وجود ندارد و در خط میانی هم ارتباط خوبی با مهاجمان و مدافعان برقرار نمی‌شود.

 

فکر می‌کنید تعطیلی لیگ کمکی به وضعیت فعلی استقلال می‌کند؟
بله، قطعاً این فرصت فراهم می‌شود تا استقلال تمرینات بیشتری انجام دهد و ضعف‌هایی که در ۴ هفته اخیر لیگ دیده شده، برطرف گردد. منصوریان خودش این تیم را بسته و قطعاً می‌داند که بازیکنان جدید تیم بر اساس چه خصوصیاتی جذب شده‌اند.

 

در حال حاضر بهترین تیم‌های لیگ کدام تیم‌ها هستند؟
هنوز ۴ هفته گذشته و نمی‌توان گفت تیم‌ها چه شرایطی پیدا خواهند کرد اما آنچه مسلم است، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس بازی‌های خوب و روانی انجام می‌دهند و آماده‌تر هستند.

 

آیا استقلال می‌تواند به جمع مدعیان برگردد؟
بله، مگر فصل گذشته پرسپولیس قعرنشین نبود؟ اما دیدید که هفته پایانی لیگ برای قهرمانی می‌جنگیدند، پس استقلال هم می‌تواند از این وضعیت خودش را خارج کند و مدعی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: