کد خبر: ۶۷۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۵۳۷
سرمربی سرخ ها قصد دارد مدافع دو رگه خود را از لیست تیمش خارج کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،، آنتونی گولتس، مدافع دو رگه استرالیایی- کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران، محتمل ترین گزینه برای کنار رفتن از لیست این تیم است.

 

پس از  کش و قوس های فراوان، رامین رضاییان به احتمال زیاد در  پرسپولیس ماندنی خواهد شد. اما برای اینکه رضاییان بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند، باید یک نفر از  بازیکنان فعلی پرسپولیس از  لیست این تیم کنار  گذاشته شود.

 

گفته می شود آنتونی گولتس، مدافع 26 ساله سرخ ها اصلی ترین گزینه برای کنار گذاشته شدن از  لیست پرسپولیس است و برانکو برای اینکه رضاییان را داشته باشد، قصد دارد این مدافع دو رگه خود را کنار بگذارد.

 

انتظار می رود پس از  انجام کارهای لازمه، گولتس از  لیست پرسپولیس کنار  گذاشته شود تا رامین رضاییان مجددا در  جمع سرخ های تهرانی حاضر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: