کد خبر: ۶۷۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۴۱۸
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تصادف مرگبار پژو با کامیون در کرمان گفت: ۳ مسافر در این حادثه جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: سیدمرتضی مرتضوی با اشاره به مهم‌ترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 22:15 دقیقه برخورد سواری پژو با یک دستگاه کامیون  در محور باغین ـ جوپار کرمان سبب بروز حادثه شد.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست داده و 12 مسافر نیز مصدوم شدند که نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 5 نفر از مصدومان دچار آسیب جدی همچون قطعی دست و پا شدند، گفت: همه افرادی که مصدوم و کشته شده سوار بر خودروی پژو بوده که به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم در رانندگی دچار مشکل شدند.

مرتضوی ادامه داد: برخورد دو دستگاه سواری پژو و وانت مزدا نیز ساعت 19:42دقیقه روز گذشته در محور خراسان جنوبی زیرکوه سبب بروز حادثه شد که 3 نفر از مسافران در این حادثه جان خود را از دست داده و 4 نفر نیز مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: