کد خبر: ۶۷۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۹۸۶
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: طی دو روز اخیر، ۵ تصادف مرگبار در جاده‌های کشور اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن ۷ نفر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص تصادفات دو روز اخیر در جاده های کشور، گفت: دیروز و امروز پنج تصادف تلخ و مرگبار در جاده‌های کشور اتفاق افتاد. علت دو تصادف انحراف به چپ بوده و در یکی از این تصادف‌های ناگوار راننده در آتش تصادف سوخت.

وی افزود: حادثه اول که ساعت ١:٤٠ چهارشنبه در استان کرمان رخ داد. طبق گزارش پلیس راه ریگان، یک دستگاه پژو سواری ٤٠٥ در محور ریگان-ایرانشهر واژگون شده است که متاسفانه دو نفر در دم جان سپرده‌اند و سه نفر مجروح شده‌اند. این بار هم علت این حادثه توجه نکردن راننده به جلو بوده است.

سرهنگ رحمانی درباره حادثه دوم نیز که ساعت ١٣:٢٠ دیروز در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است توضیحاتی ارائه داد:در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان از جاده خارج شد که مجروح شدن ١٠ نفر (٦نفر سرپایی و ٤ نفر بستری) را به دنبال داشت. علت این حادثه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص جزییات حادثه سوم که دیروز ساعت ١٥:٢٠ اتفاق افتاده، گفت: این تصادف در استان آذربایجان غربی بین زانتیا و وانت مزدا و در محور چالدران-شوت کیلومتر ٥ رخ داده و در پی آن یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شده‌اند و طبق گزارش پلیس راه ماکو، مقصر زانتیا به علت انحراف به چپ بوده است.

وی ادامه داد: حادثه چهارم که روز پنجشنبه حوالی ساعت ۴ بامداد در استان مازندران رخ داده بین سه دستگاه خودرو بوده و در نهایت به کشته شدن راننده مقصر منجر شده است.

سرهنگ رحمانی در این باره توضیح داد: راننده کامیون ایسوز به دلیل توجه نکردن به جلو باعث تصادف خودروی خود با سواری سمند و تریلی اسکانیا شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: طبق گزارش پلیس راه گدوک، در این حادثه که در محور گدوک (داخل تونل ورسک) اتفاق افتاده، متاسفانه راننده مقصر دچار حریق شده و کاملا سوخته است.

وی افزود: تصادف پنجم در استان مرکزی اتفاق افتاده و به کشته شدن سه نفر منجر شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه این تصادف، امروز ساعت ٦:٢٠ صبح در محور آوه به جعفریه کیلومتر ٦ دو دستگاه کامیون بنز رخ داده گفت: طبق پلیس راه ساوه - همدان، مقصر راننده یکی از کامیون‌ها بوده که انحراف به چپ داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: