کد خبر: ۶۷۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۳۳
رئیس اداره حفاظت و محیط زیست شهرستان نوشهر از دستگیری دو شکارچی متخلف بامداد امروز شنبه 30مردادماه در ارتفاعات بخش کجور نوشهر خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: کامبیز محسن  سلطانی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مقارن بامداد امروز دو شکارچی به همراه یک قبضه اسلحه بدون جواز در ارتفاعات روستای زانوس اقدام به شکار یک راس بزکوهی کردند.

وی با بیان اینکه  از آنجایی که از مدت ها قبل کمپ سیار حفاظتی در ارتفاعات منطقه ایجاد شده بود، افزود:  محیط بانان مستقر در کمپ  پس از شنیدن صدای شلیک گلوله بلافاصله منطقه را مورد پایش قرار دادند و با امکانات موجود به تعقیب شکارچیان پرداختند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر تصریح کرد: نیروهای محیط بانی توانستند پس از چند ساعت تعقیب و گریز، افراد متخلف و شکارچی را شناسایی کنند و عرصه را بر آنها تنگ و اقدام به دستگیری آنان کردند که خوشبختانه هر دو نفر بازداشت شدند.

سلطانی ادامه داد: از شکارچیان متخلف یک قبضه اسلحه شکاری " برنو" دوربین دار ولی بدون مجوز، همراه با لاشه بزکوهی کشف و ضبط شد. شکارچیان متخلف پس از صورتجلسه، تحویل مقامات قضایی شدند تا پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی، حکم برای آنها صادر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: