کد خبر: ۶۷۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۴۸۰
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از پذیرش 10 هزار دانشجومعلم از طریق آزمون سراسری سال 95 خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی از طریق آزمون سراسری سال 95 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده خطاب به داوطلبان آزمون سراسری سال 1395 که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستند، آمده است: بر اساس موافقت سازمان امور اداری و استخدامی کشور، وزارت آموزش و پرورش برای تأمین بخشی از نیاز نیروی انسانی آموزشی و پرورشی خود، از میان شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 1395 که مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شده‌اند،  تعداد ۱۰ هزار دانشجوی متعهد خدمت در رشته‌های مورد نیاز، (در مشاغل آموزشی و پرورشی ) جذب می‌کند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اطلاعیه‌های اصلاحی سازمان سنجش آموزش کشور که از طریق سایت آن سازمان اعلام خواهد شد مراجعه نمایند.

تذکر: به داوطلبان متقاضی رشته‌های آموزش و پرورش توصیه می‌شود انتخاب رشته‌های خود را به روزهای آتی انتقال دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: