کد خبر: ۶۷۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۹
درخواست وزارت آموزش و پرورش برای دراختیار گذاشتن ردیف استخدامی ارائه شده که هنوز بصورت رسمی نتیجه آن اعلام نشده است .
اعلام نشدن نتیجه استخدام فرزند به جای پدر ایثارگر در آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" سلام اقای کفراشی مسول محترم سازمان ایثارگران از شما خواهش میکنم ماده 48 ایثارگران استخدام فرزند به جای پدر را در اموزش و پرورش اجرا کنید با تشکر از شما

رییس سازمان امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گفت: درخواست وزارتخانه برای دراختیار گذاشتن ردیف استخدامی ارائه شده که هنوز بصورت رسمی نتیجه آن اعلام نشده است و اگر رسماً مشخص و اعلام بشود ما نیز براساس قانون، ۲۵ درصد سهمیه را برابر ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران اعمال خواهیم کرد.
کفراشی درباره اعتراض فرزندان شهدا به اجرا نشدن قانون فوق العاده ایثارگری افزود: درمورد فرزندان معظم شهدا؛ براساس ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران که طبق آن دستگاه‌ها مکلف شده‌اند؛ ۲۵ درصد حداقل حقوقی که دولت هرساله برای کارمندان خود اعلام می‌کند، بابت حق ایثارگری پرداخت کنند. این قانون از سال ۹۲ تصویب شده اما ابهاماتی در آن وجود داشته است و منجر به این شده که بعضی دستگاه‌ها این قانون را اجرا کرده‌اند و بعضی دستگاه‌ها اجرا نکرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
چرابایدچنین تبعیضی باشدوبچه به جای پدرش استخدام بشه?تواین مملکت هرچه پول،شغل،دانشگاه،امکانات و......وجودداره دادندبه خانواده شهدا،جانبازان وایثارگران.چه خبره.مسخرش رودرآوردید.
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
چون تو پدرت بغل دستت نشسته در ضمن پدرت رو بفرست سوریه و عراق تا توهم از این امکاناتی که خودت گفتی بهره مند بشی. بعد که اومدی تو جمع ما می فهمی تازه چه خبره . عزیز جان صدای دهل از دور خوش است خدا مسؤلین دروغگو رو رسوا و روسیاه کنه که انقدر ایثارگران رو بدنام کردن. الهی آمین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: