کد خبر: ۶۷۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۵۹۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از وقوع رگبار، افزایش ابر، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از وقوع رگبار، افزایش ابر، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه در خصوص آخرین پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی کشور برای 24 ساعت آینده گفت: طی سه روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده‌است. همچنین شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید خواهند بود.

وی افزود: شدت بارشها روز چهارشنبه در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، روز پنجشنبه در استان گیلان و روز جمعه در استان گلستان و شمال استان سمنان افزایش می‌یابد.

به گفته وی، طی این مدت در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و شرق فارس درساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. دریای عمان نیز روز پنجشنبه و جمعه مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه اعلام کرد: طی سه روز آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با گردوخاک در جنوب سمنان، استان قم و استان مرکزی دور از انتظارنیست.

وظیفه در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان تهران در دو روز آینده گفت: روز پنجشنبه استان تهران با آسمانی صاف و افزایش ابر و وزش باد در بعد از ظهر روبرو می‌شود. بیشینه دما در این روز 38 و کمینه آن 25 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز آسمان کمی ابری و گاهی نیمه ابری است و احتمال وزش باد و بارش پراکنده دور از انتظار نیست و دمای هوا در گرمترین ساعات روز به 37 درجه و در سردترین ساعت به 23 درجه بالای صفر می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: