کد خبر: ۶۷۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۶۲۳
تمرین عصر امروز استقلال در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم استقلال از ساعتی تمرین خود را در غیاب مجید حسینی برگزار کرد. در این تمرین اجازه ورود به هواداران داده نشد و شاگردان منصوریان پشت درهای بسته تمرین کردند.

 


کنعانی که هنوز سوالاتی در مورد قراردادش با استقلال وجود دارد، در واکنش به پرسش‌های هواداران آبی اعلام کرد مشکلی وجود ندارد و شکایتی هم صورت نگرفته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده پیگیر وضعیت کنعانی و حضور او در استقلال است.


بازیکنان استقلال بعد از صحبت‌های منصوریان تمرین خود را آغاز کردند. علی‌منصور در اواسط تمرین با گلرهای خود به صحبت پرداخت.


خسرو حیدری و وریا غفوری در تمرین امروز مشکلی نداشتند و به این ترتیب شایعه مصدومیت آنها برطرف شد. پورحیدری و عبداللهی هم از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را پیگیری کردند.


استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی (محرومیت) میزبان نفت تهران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: