کد خبر: ۶۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۵۲۵
منصوریان احتیاط می کند؟
سرمربی تیم استقلال از کاپیتان تیمش خواست تا در بازی نفت در اردوی تیمش حاضر شود.
دو خبر از اردوی استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سید مهدی رحمتی در دیدار استقلال و نفت غایب است و نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند.
 
 
* محض احتیاط، منصوریان از کنعانی زادگان و زکی پور استفاده نمی کند
امکان این که منصوریان از دو بازیکن دیگرش که در تفکرات وی جایگاه خوبی دارند به صورت خودجوش و از روی احتیاط استفاده نکند وجود دارد.
 
اخبار رسیده از اردوی استقلال حکایت از آن دارد که چه بسا برای رعایت احتیاط، محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد زکی پور که می توانند در این فصل جزو نفرات ثابت استقلال باشند، به دلیل شکایت هایی که روی قراردادشان از سوی دو باشگاه پرسپولیس و نفت وجود دارد، مورد استفاده منصوریان قرار نگیرند.
 
البته این تنها یک احتمال است و چه بسا در فاصله باقی مانده تا سوت آغاز بازی ها، باشگاه استقلال بابت این دو بازیکن اطمینان خاطر یافته و از آنها در همان بازی نخست استفاده نماید.
 
 
* درخواست منصوریان از رحمتی برای حضور در اردوی استقلال
از طرفی علیرضا منصوریان تصمیم گرفته که رحمتی در ادوی استقلال حاضر شده تا به نوعی در اولین بازی به بازیکنان تیمش روحیه بدهد. قرار است این بازیکن شب بازی با نفت در اردوی آبی پوشان حاضر شده و با بازیکنان صحبت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: