کد خبر: ۶۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۹۷۱
با اتمام تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب‌های قدر، فیلم‌های سینمایی به اکران خود ادامه دادند. فیلم «دراکولا» رضا عطاران به عنوان یکی از فیلم‌هایی که گیشه امید بسیاری به آن دارد از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و توانست در طول سه روز 440 میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت آی سینما: با اتمام تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب‌های قدر، فیلم‌های سینمایی به اکران خود ادامه دادند. فیلم «دراکولا» رضا عطاران به عنوان یکی از فیلم‌هایی که گیشه امید بسیاری به آن دارد از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و توانست در طول سه روز 440 میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کند.


فروش 440 میلیونی «دراکولا»
آخرین ساخته رضا عطاران با بازی لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری،ژاله صامتی، امید روحانی، لیلا بلوکات و... در روز افتتاحیه خود توانست 100 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 140 و 153 میلیون تومان فروش کرد. به گفته یکی از مسئولین شرکت پخش کننده «فیلمیران»، فروش «دراکولا» در سینماهای تهران به رقم 390 میلیون تومان رسیده است و این فیلم در سینماهای شهرستان هم توانسته 50 میلیون تومان درآمد کسب کند.

زاپاس

یکی دیگر از فیلم‌هایی که از روز چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد، «زاپاس» برزو نیک نژاد بود. در این فیلم امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و... به ایفای نقش پرداختند. غلامرضا فرجی مدیر پخش و فروش سازمان هنری در آمد این فیلم در روز افتتاحیه را 22 میلیون تومان عنوان می‌کند. «زاپاس» در روزهای پنجشنبه و جمعه هم به ترتیب 33 و 40 میلیون تومان فروش کرده است.

دختر

جدیدترین ساخته رضا میرکریمی که به تازگی جایزه بهترین فیلم و بازیگر نقش اول جشنواره مسکو را به خوداختصاص دهد بعد از گذشت 9 روز از آغاز اکران خود به گفته مدیران «نورتابان» توانسته 176 میلیون تومان در تهران و 40 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش کند. «دختر» با بازی ماهور الوند، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان و... در روزهای آخر هفته گذشته توانست به ترتیب 29 و 35 میلیون تومان فروش کند.

ایستاده در غبار

اولین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان که در جشنواره سی‌وچهارم توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم را برای این کارگردان به ارمغان آورد، با گذشت 22 روز از آغاز اکران خود توانسته 530 میلیون تومان در تهران و 120 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کند. «ایستاده در غبار» همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست به ترتیب 21 و 20 میلیون تومان در سینماهای تهران درآمد داشته باشد.

عادت نمی‌کنیم

آخرین ساخته ابراهیم ابراهیمیان با بازی ساره بیات،محمدرضا فروتن،حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی با گذشت یک ماه از اکران خود یک میلیارد و 234 میلیون تومان فروش کرد.

بارکد

جدیدترین ساخته مصطفی کیایی با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار و رضا کیانیان از 19 خرداد به نمایش درآمده است. در طول ابن مدت «بارکد» توانسته به فروش قابل قبولی دست پیدا کند و در تهران 2 میلیارد و 100 میلیون بفروشد. این فیلم در سینماهای شهرستان‌ها فروش 700 میلیونی داشته و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 124 و 160 میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

ننه نقلی

تنها فیلمی که این روزها در ژانر کودک و نوجوان بر روی پرده سینماهای ایران است به گفته داریوش باباییان مدیر شرکت «شکوفا فیلم» توانسته 238 میلیون تومان فروش کند که سهم سینماهای شهرستان از این مبلغ 90 میلیون تومان بوده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانسته به ترتیب 17 و 21 میلیون تومان فروش کند.

رسوایی 2

آخرین ساخته کارگردان سری فیلم‌های «اخراجی‌ها» از 15 اردیبهشت ماه به نمایش عمومی درآمد. «رسوایی » در طول این مدت یک میلیارد و 500 میلیون تومان در سینماهای تهران فروخت توانست یک میلیارد و 100 میلیون تومان در هم در سینماهای شهرستان‌ها درآمد داشته باشد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه تنها 8 میلیون و 600 هزار تومان درآمد کسب کرد.

اژدها وارد می‌شود

«اژدها وارد می‌شود» ساخته مانی حقیقی با بازی امیر جدیدی، همایون غنی زاده، احسان گودرزی و... به عنوان یکی از فیلم‌های اکران دوم نوروز به نمایش درآمد و توانست دومیلیارد 150 میلیون تومان در تهران و 650 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کند. به گفته مهدی صباغ زاده مدیر شرکت پخش کننده «نیمروز فیلم»، «اژدها وارد می‌شود» در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 15 میلیون تومان فروش کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: