کد خبر: ۶۷۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۰
فیلم سینمایی «مرداد» با بازی محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی و رعنا آزادی‌ور، توسط حامد ثابت در مراحل ساخت موسیقی قرار دارد و به زودی درباره‌ی اکران آن تصمیم‌گیری می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: موسیقی اولین ساخته‌ی بلند سینمایی بهمن کامیار که تهیه‌کنندگی آن را محمود فلاح بر عهده دارد، توسط حامد ثابت ساخته می‌شود و پس از پشت سر گذاشتن آهنگسازی، «مرداد» در آخرین مراحل آماده شدن نسخه‌ی نهایی قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده، برای اکران عمومی آن پیش از سی‌وپنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر و یا حضور در این رویداد سینمایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

فیلمنامه‌ی این اثر که توسط خود کامیار نوشته شده است، روایتگر زندگی زوجی جوان با نام‌های امیر و رویاست که پس از سال‌ها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده‌اند. در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی».

محمدرضا فروتن، رعنا آزادی‌ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل‌زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی، با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده‌اند.

عوامل سازنده‌ی «مرداد» عبارتند از: بهمن کامیار(سرمایه‌گذار، نویسنده و کارگردان) محمود فلاح (تهیه‌کننده)، فرشاد محمدی(مدیر فیلمبرداری)، شهرام نجاریان(فیلمبردار، خسرو کیوانمهر(مدیر صدابرداری)، فرشید کیوانمهر(صدابردار)، محسن دارسنج(طراح گریم)، حجت اشتری (طراح صحنه و لباس)، سجاد رحیمی(مدیر تولید)، محمد ابراهیمی (مدیر تدارکات)، امین قوامی(مدیر برنامه‌ریزی)، آرمین آذری(دستیار اول کارگردان)، آوا بالاور(دستیار دوم کارگردان و دستیاربرنامه‌ریز)، زهرا مصفا(عکاس)، میثم محمدی(مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی).
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: