کد خبر: ۶۷۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۷۸۲
رضا عطاران با حضور در بخش گفت و گوی ویژه برنامه «آپاراتچی» به گپ و گفت با جواد یحیوی پرداخت. در این برنامه رضا عطاران به مسائل اصلی سینمای ایران و فیلم تازه اکران شده اش؛«دراکولا» پرداخت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رضا عطاران با حضور در بخش گفت و گوی ویژه برنامه «آپاراتچی» به گپ و گفت با جواد یحیوی پرداخت. در این برنامه رضا عطاران به مسائل اصلی سینمای ایران و فیلم تازه اکران شده اش؛«دراکولا» پرداخت.

برنامه این هفته آپاراتچی ویژه عید فطر با گفت و گوی ویژه با رضا عطاران و گزارش اختصاصی از اکران «دراکولا» بر روی سایت آپارات قرار گرفت. این برنامه با گفته های رضا عطاران درباره فیلم «دراکولا»، «سیانور»، شبکه GEM، حضور امیر تتلو گپ و گفت جذابی با جواد یحیوی را در پنجمین آپاراتچی رقم زده است. در گزارش اکران «دراکولا» نیز شاهد گفته های سینماگران درباره رضا عطاران خواهیم بود.

رضا عطاران در بخشی از این برنامه به اکران پرفروش «من سالوادور نیستم» پرداخت و فروش آن را با فیلم خودش؛«دراکولا» مقایسه کرد و گفت:«اتفاق، فروختن «سالوادور» بود که قرار بود بیفتد و افتاد، چون می خواستیم فیلمی ساخته شود که بفروشد ولی برای «دراکولا» هدف مان تنها این نبود. «دراکولا» کمی متفاوت از سینمای ایران، فیلم های دیگر و کارهای خودم است، کاری است که دوست داشتم انجام دهم تا مردم عادت کنند به دیدن این مدل فیلم.:

عطاران در ادامه به مسئله تبلیغات ماهواره ای هم اشاره کرد:« نبود GEM قطعا در فروش فیلم ها تاثیر خواهد داشت،نمی دونم این اتفاقات چرا افتاد و این سوسه ها از کجا شروع شد؟! به نظر من ما از گستردگی محدوده تبلیغات ماهواره بیگانه استفاده کردیم و به نفع خودمان یک تبلیغ خوب برای کالای مان انجام دادیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: