کد خبر: ۶۶۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۷۹
صبح شنبه اول خرداد میدان های میوه و تره بار شهرداری تهران به دلیل نامعلومی تعطیل بود برخی افراد حاضر در غرفه ها از اعتصاب به دلیل افزایش قیمت اجاره ها سخن گفنتند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ساعت 24: صبح شنبه اول خرداد میدان های میوه و تره بار شهرداری تهران به دلیل نامعلومی تعطیل بود برخی افراد حاضر در غرفه ها از اعتصاب به دلیل افزایش قیمت اجاره ها سخن گفنتند.
 
تعطیلی امروز میدان میوه و تره بار قزل قلعه تهران در اعتراض به افزایش شدید اجاره غرفه ها . گفته می شود میدان های میوه و تره در دیگر مناطق تهران نیز همین طور بوده است.

هیچ اطلاعیه و یا خبری در این باره از سوی شهرداری یا منابع دیگر منتشر نشده است . شهرداری تهران هرسال جدید قیمت برخی خدمات از جمله نرخ اتوبوس تاکسی و اجاره میدان های تره بار را افزایش می دهند. در سال جدید قیمت های اجاره در غرفه های میدان های تره بار را افزایش نیز افزایش یافته که میوه فروشان موظف به اجرای آن تا پایان هرسال هستند. میزان افزایش اجاره های غرفه ها مشخص نیست.یکی از غرفه داران در منطقه صادقیه اعلام کرد که برای یک غرفه حدود هفتاد متری هفتاد میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده که از نظر این افراد قابل قبول نیست.


میدان های میوه و تره بار اعتصاب کردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
کار شهرداری و دولت در همه دنیا خدمت برای رفاه ملت است . شهرداری نبایستی به یه غرفه 70 متری 70 میلیون اجاره تعیین نماید درنتیجه فروشنده های غرفه ها که اکثرا شهرستانی هستند و به دور از خانواده شب روز میوه خالی میکنند مجبورند برای در آوردن اجاره و هزینه کارگر ... میوه در هم ،1 کیلو را5 کیلو میوه بدهند. و میوه درجه3 را بجای درجه1 و هزاران کار دیگر . بایستی شهرداری فقط دنبال درآمد نباشد نیاز نیست در هر میدان تره بار چند نفر حقوق بگیر بگذارد که خود باعث فساد شود ... بگذار و ساختمان ماشین.. برای سازمان عریض و طویل سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران ایجاد کند که کارش فشار به یک سری زحمت کش شهرستانی کارگر است و درنتیجه رسیدن میوه و بار نامرغوب دست مردم. شهرداری خدمت کن جیب مردم را نزن تو برای رفاه مردم تاسیس شده ای...!!!
حسن فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
متاسفانه این میدان های تره وبار میوه برای اکثر مردم دلچسب نمی باشد و دلیل آن بی کیفیتی میوه و بی احترامی به مشتری و دارا نبودن فضای کافی و عدم نظارت بهینه توسط شهرداری میباشد. برای ما تجربه شده است که سازمانی بنام شهرداری که کارش شهر فروشی میباشد { همان تراکم فروشی} نمیتواند در جهت رفاه مردم قدمی بردارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: