کد خبر: ۶۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۴۲
مراسم اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و مخاطبان برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل ازصبا: مراسم اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و مخاطبان برگزار شد.

در این مراسم عوامل فیلم و هنرمندان سینما یکی پس از دیگری به روی فرش قرمز آمده و پوستر فیلم «آآآدت نمی کنیم» را امضا کردند و عکاسان نیز که تعداد زیادی سالن را پر کرده بودند این صحنه ها را به ثبت رساندند.

اکران خصوصی «آآآدت نمی‌کنیم»

بعد از اتمام این بخش، مراسم اهدای جوایز کسانی که از طریق سایت بلیط این فیلم را خریداری کرده بودند، انجام شد که به قید قرعه جوایزی به آن‌ها اهدا کردند.

پس از اهدای جوایز حاضرین به سالن نمایش دعوت شدند و بعد از صحبت‌های ابراهیمیان مبنی بر تشکر از حضور آن‌ها، فیلم نمایش داده شد.

پس از اهدای جوایز حاضرین به سالن نمایش دعوت شدند و بعد از صحبت‌های ابراهیمیان مبنی بر تشکر از حضور آن‌ها، فیلم نمایش داده شد.

در این مراسم هنرمندانی چون محمدرضا فروتن،حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات، اندیشه فولادوند، بیتا فرهی، سروش صحت، اکتای براهنی، مجیدمظفری، حمید نعمت‌الله، محمود کلاری، حمیدرضا پگاه، علیرضا برازنده، نازنین بیاتی، نسیم ادبی، سعید سهیلی و شیرین یزدانبخش حضور داشتند.

گفتنی است؛ «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: