کد خبر: ۶۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۵۴۴
حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت کم کاری اش در تلویزیون گفت : در حال حاضر مدتهاست فعالیتی نداشته ام و پس از سریال آوای باران ، تنها در دوکار کوچک حضور داشته ام .
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری برنا: حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت کم کاری اش در تلویزیون گفت : در حال حاضر مدتهاست فعالیتی نداشته ام و پس از سریال آوای باران ، تنها در دوکار کوچک حضور داشته ام .



بازیگر قلاده های طلا در ادامه افزود : پیشنهادات کاری وجود دارد ولی جذابیتی ندارند . مجموعه ها فاقد فاکتورهای یک اثر خوب هستند که مهمتر از همه از فیلمنامه های خوبی بهره مند نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با داشتن سابقه طولانی در تلویزیون مدتهاست کار تلویزیونی نداشته، گفت : باید از تهیه کنندگان و کارگردان ها پرسید که چرا اینگونه است؟ چون ما بازیگریم و نقشی در پیدایش این معضل نداریم.

بازیگر نیلی تر از مهتاب در پایان گفت : تصمیم گرفته ام در خصوص پیشنهادات کاری کمی سختگیر باشم و اگر فیلمنامه خوب و قابل قبولی ارائه شد حتما میپذیرم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: