کد خبر: ۶۵۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۷۴۳
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از ابلاغ برنامه و بودجه مصوب سال جاری سازمان خبر داد.
زمان پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعیمحمدحسن زدا با اشاره به اینکه برنامه و بودجه سال 1395 سازمان که به تصویب هیئت امنای سازمان رسیده است از سوی مدیر عامل به کلیه واحدها ابلاغ شد اظهار کرد: بر این اساس بودجه سال 95 سازمان از حیث منابع و مصارف بالغ بر 725 هزار و 429 میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میزان درآمد حاصل از حق بیمه (بند یک ماده 28) برابر با 460 هزار میلیارد ریال (بودجه ابلاغی) و میزان تعهدات قانونی بخش بیمه ای (ماده 16، 17، و 18) برابر با 433 هزار و 146 میلیارد ریال است.

معاون سازمان تامین اجتماعی همچنین به طرح متمرکزسازی پرداخت حقوق مستمری بگیران اشاره و عنوان کرد: با پرداخت مستمری اسفند ماه طرح تغییر زمان پرداخت مستمری به صورت کامل عملیاتی شده و از این پس کلیه مستمری بگیران سازمان مستمری خود را در روزهای بیستم تا بیست و هفتم هر ماه دریافت می‌کنند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: