کد خبر: ۶۵۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۵۵۹
ستاره ولزی رئال مادرید تاکید کرد که داور به او ظلم کرده است و باید خطای را که روی او در محوطه جریمه شد پنالتی اعلام می کرد.
  رئال مادرید در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخی را متحمل شد.

شاگردان زیدان در خانه ولفسبورگ با نتیجه دو بر صفر تن به شکست دادند تا کار سختی برای صعود به دور بعد داشته باشند البته کهکشانیها به عملکرد داوری بسیار معترض هستند.

گرت بیل بعد از بازی گفت: لوییس گوستاوو خطای آشکاری روی من انجام داد اما داور به راحتی از کنار صحنه گذشت. توپ در مالکیت من بود و مدافع حریف من را هول داد اما داور پنالتی اعلام نکرد. اطمینان دارم که اگر خطا پشت محوطه جریمه بود بدون شک داور آن را اعلام کرد اما پنالتی را نگرفت.

روزنامه مارکا اسپانیا هم بعد از پایان بازی به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرد و نوشت که داور ایتالیایی نه تنها یک ضربه پنالتی اشتباه به سود ولفسبورگ گرفت بلکه پنالتی آشکار روی بیل را هم نگرفت.

بیل درباره نتیجه بازی برابر ولفسبورگ هم گفت: این نتیجه بسیار دور از انتظار بود و همه ما خشمگین و ناراحت هستیم. با این حال باید بگویم که می توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. نتیجه بسیار بدی را به دست آورده ایم و چاره ای نداریم که در دیدار برگشت با اختلاف سه گل به پیروزی برسیم.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: