کد خبر: ۶۵۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۴۸
به دلیل مصدومیت کمر
کریم بنزما امروز هم در تمرینات گروهی رئال غیبت داشت تا حضورش در دربی مادرید در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز رئال در شرایطی برگزار شد که کریم بنزما و مارسلو مهمترین غایبان آن بودند. رئال خود را برای بازی حساس روز شنبه مقابل اتلتیکو مهیا می کند با این حال زیدان هنوز نمی داند که قادر خواهد بود از مهاجم فرانسوی خود در این بازی استفاده کند یا خیر.

بنزما روز شنبه به دلیل مصدویمت کمر قادر به همراهی رئال برابر مالاگا نشد و از آن روز دیگر نتوانسته در تمرینات گروهی حاضر باشد. او امروز همراه با مارسلو که مصدومیت مختصری از ناحیه شانه دارد، در سالن بدنسازی مشغول تمرینات اختصاصی بود. البته مارسلو به نظر نمی رسد مشکلی برای حضور مقابل اتلتیکو داشته باشد.

تا به امروز غیبت گرت بیل و په په در دربی مادرید حتمی است اما خبر خوب برای هواداران رئال اینکه مودریچ، کارواخال و ایسکو که روز گذشته در تمرینات حاضر نبودند، امروز بدون مشکل به تمرین پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: