کد خبر: ۶۵۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۶۸۰
رئال مادرید امشب به لطف 4 گل رونالدو و گل های په په، بیل و خسه موفق شد 7-1 بر سلتا غلبه کرده و در آستانه بازی با رم روحیه مضاعفی پیدا کند.
زیدان: هرگز نمی توانستم مثل رونالدو باشمرئال مادرید امشب به لطف 4 گل رونالدو و گل های په په، بیل و خسه موفق شد 7-1 بر سلتا غلبه کرده و در آستانه بازی با رم روحیه مضاعفی پیدا کند.

رئال نیمه اول را با پیروزی 1-0 به رختکن رفت در حالیکه رونالدو و برخی دیگر از بازیکنان رئال در این نیمه از سوی هواداران هو شدند.

زیدان در مورد متحول شدن تیمش در نیمه دوم گفت:" به هرحال صحبت هایی در رختکن انجام شد ولی نیمه اول باید قبول کرد که سلتا بازی خوبی به نمایش گذاشت. می دانستیم که این تیم نمی تواند در نیمه دوم با همان سبک ادامه دهد. پرس را از زمین سلتا شروع کردیم و با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دادیم. با زدن گل های دوم و سوم کار برای ما راحت تر شد."

سوت ها علیه رونالدو:" این هم جزئی از فوتبال است هرچند که این تنها رونالدو نبود که مورد اعتراض قرار گرفت. هواداران رئال توقع زیادی از بازیکنان دارند که چیز بدی هم نیست. من کریستیانو را به خوبی می شناسم و می دانستم که گلزنی خواهد کرد. او 4 گل به ثمر رساند که کار واقعا دشواری است. رونالدو بازیکن بی نظیری است."

ضربه کاشته رونالدو:" بی نظیر بود. من زمانیکه فوتبال بازی می کردم ضربات کاشته خوبی البته از فاصله نزدیک تر می زدم. هرگز نمی توانستم مثل رونالدو از چنان فاصله ای گلزنی کنم. این کار فقط از او ساخته است."

گرت بیل:" او را آماده دیدم. گرت از بازگشت به فوتبال خوشحال بود و نشان داد که برای بازی با رم مشکلی ندارد. البته باید بیینیم طی روزهای بعد چه پیش می آید."

تعویضی ها:" هدف این است که در رئال به همه بازی برسد. امروز هر بازیکنی که وارد زمین شد موفق شد تغییرات مثبتی ایجاد کند و با خود انرژی مضاعفی به تیم بخشید."

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: