کد خبر: ۶۵۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۸۱۱
دردیدار سنایی با معاون شورای فدراسیون روسیه مطرح شد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار اوماخانوف معاون شورای فدراسیون روسیه همکاری‌های دو کشور به ویژه در امور پارلمانی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.
نقش ایران و روسیه در روند پرشتاب تحولات جهان

بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت روسیه اعلام کرد: دراین دیدار الیاس اوماخانوف با اشاره به گسترش همه جانبه روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تعمیق هرچه بیشتر همکاری های پارلمانی بین دو کشور را خواستار شد و برنامه ریزی برای افزایش رایزنی های روسا و نمایندگان شورای فدراسیون با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، معاون شورای فدراسیون روسیه همکاری های مناطق و استان های مختلف ایران و روسیه را با اهمیت و در جهت گسترش روابط دو کشور توصیف و از افزایش ارتباط بین روسای مناطق و استان های ایران و روسیه طی دو سال گذشته اظهار خرسندی کرد.

مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز با برشمردن مهمترین دستاوردهای سیاسی، اقتصادی روابط دو کشور و تحرک جدی در همه سطوح، ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت مجالس جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، مناسبات دوجانبه بیش از گذشته توسعه یابد.

سنایی همکاری های منطقه ای ایران و روسیه را از جنبه های مهم روابط دو کشور دانست که با هدف کمک به حفظ و تقویت صلح و ثبات منطقه ای صورت می گیرد و وارد مراحل نوینی شده است.

وی روند تحولات منطقه ای و جهانی را پرشتاب و نقش ایران و روسیه را در این فرایند، با اهمیت و تاثیرگذار خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: