کد خبر: ۶۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۶۶۳
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: یکی از اهالی روستاهای اطراف خرم‎آباد در پی سقوط از کوه در حوالی شمال غربی شهرستان خرم‌آباد درگذشت.

جان باختن یک نفر در پی سقوط از کوه در خرم‎آباد«محمد دارایی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‎احمر برای انتقال جسد به منطقه اعزام شد و توانست پیکر آن را به پائین کوه انتقال دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این حادثه در ساعت 08:45 دقیقه صبح جمعه از طریق سامانه 112 به جمعیت هلال‌احمر استان انتقال داده شد که بلافاصله عوامل تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان خرم‎آباد به محل وقوع حادثه که در منطقه سرکش اتفاق افتاده بود اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال لرستان تصریح کرد: فرد متوفی از اهالی خود منطقه و گویا فاقد تخصص در رشته کوهنوردی بوده است که پیش از اطلاع به جمعیت هلال‌احمر جان خود را از دست داده بود.

دارایی افزود: تیم‎های امدادی جمعیت هلال‌احمر در ایام نووز نیز همانند همه ایام سال در آمادگی کامل به سر می‎برند و در هر لحظه از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

وی یادآور شد: سامانه امدادی 112 در هر ساعت از شبانه‌روز دایر است و مردم استان و مهمانان نوروزی می‎توانند در صورت نیاز امدادگران جمعیت هلال‎احمر با ما در ارتباط باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: