کد خبر: ۶۵۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۵۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به حادثه‎دیدگان رانش زمین و ریزش کوه در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر خبر داد.
نجات حادثه‎ دیدگان رانش زمین در آزادشهرمدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به حادثه‎دیدگان رانش زمین و ریزش کوه در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر خبر داد.

حسین احمدی در خصوص وقوع رانش زمین در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر و اجرای عملیات امداد و نجات، اظهار کرد: در ساعت 19 و 24 دقیقه روز سه شنبه سوم فروردین، بر اساس وصول خبر حادثه رانش زمین و ریزش کوه در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر و برخورد چندین خودرو با یکدیگر، دو تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه در کیلومتر هشت محور خوش‎ییلاق به سمت تیل‎آباد رخ داد که در راستای وقوع این حادثه 9 نفر از مسافران که در حال تردد از این مسیر بودند دچار سانحه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شده و اقدامات درمانی برای آنها انجام شد و عملیات امداد و نجات در ساعت 21 و 15 دقیقه به پایان رسید.

احمدی تاکید کرد: در این عملیات یک آمبولانس و یک ست نجات به همراه چهار نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند که این عملیات به همکاری و همراهی اورژانس اجرا شد.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعت 15 دیروز نیز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان از وقوع در راه ماندگی تعداد زیادی مسافر و خودرو در محور توسکستان خبر داد که بلافاصله تیم‎های امدادی و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این محور، تعداد زیادی از خودروهای مسافران به دلیل بارش شدید برف و نقص فنی خودروها و همراه نداشتن زنجیر چرخ، دچار مشکل شده و از هلال احمر درخواست کمک کردند.

احمدی بیان کرد: در این ماموریت به 120 مسافر در راه مانده امدادرسانی شد و چهار نفر نیز شرایط اسکان اضطراری برای آنها فراهم شد.

وی در پایان با اشاره به حضور پنج نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو ست نجات در این عملیات، ابراز کرد: تلفن 112 به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات امدادی به شهروندان و مسافران است.
منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: