کد خبر: ۶۵۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۶۸
رئیس شورای تامین شهرستان خلخال:
رئیس شورای تامین شهرستان خلخال گفت: چهارشنبه‌سوری خلخال بدون آسیب سپری شد.

چهارشنبه‌سوری خلخال بدون آسیب سپری شدعلی نظری شیخ احمد صبح امروز در بازدید از شهر خلخال اظهار کرد: چهارشنبه سوری شهرستان خلخال بدون هیچ گونه آسیب جانی و مالی سپری شد.

به گزارش فارس، وی با تقدیر از اعضای شورای تامین شهرستان خلخال از زحمات نیروهای سپاه پاسداران، نیروهای فرماندهی انتظامی خلخال، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای زحمتکش در شهرداری و آتش نشانی خلخال و مردم خلخال تقدیر کرد و گفت: مردم با آگاهی از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال و درس‌گیری از تجارب سال‌های گذشته در خصوص آسیب‌ها و نگرانی خانواده‌ها و مشکلات به وجود آمده برای حادثه دیدگان تلاش کردند تا امسال هیچ گونه نگرانی در خانواده‌ها به وجود نیامد.

فرماندار خلخال گفت: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شب گذشته در آماده‌باش کامل بودند که مراکز درمانی و بیمارستانی خلخال به اتفاق سایر ارگان‌های ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند.

نظری بارش باران رحمت الهی را به مردم خلخال عنایتی ویژه از سوی پروردگار متعال خواند و بر لزوم شکرگزاری مردم به درگاه ایزد منان تاکید کرد.

 وی پیشاپیش سال جدید را به همه مردم ولایتمدار خلخال تبریک و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: