کد خبر: ۶۵۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۱۰۶۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: به غیر از شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر، آسمان بقیه مناطق کشور طی روز آینده صاف خواهد بود.
آسمان صاف در اکثر نقاط کشور

احد وظیفه، افزود: بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز شنبه 22 اسفند، سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده و سبب ابرناکی، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این روز با نفوذ زبانه پر فشار به نوار شمالی کشور، در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و سپس شمال شرق ابرناکی، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه، 23 اسفند نیز در شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران و گاهی رعد و برق رخ خواهد داد و بقیه مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر دوشنبه 24 اسفند، سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور شده و در نوارغربی و سپس دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: آسمان تهران در روز یکشنبه، کمی ابری همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 18 و 8 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه، کمی ابری، اوایل شب افزایش ابر و بارش باران با حداکثر و حداقل دمای 19 و 9 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: