کد خبر: ۶۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۱۱
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی اولین جشنواره آواها و نواهای دینی گفت: تواشیح و همخوانی قرآنی از هنرهای حوزه قرآنی بوده و از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است.

تولید آثار هنری تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی دارداکبر شوقی  با بیان این‌که «امروزه تولید آثار هنری در حوزه قرآن و معارف دینی تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی دارد» اظهار کرد: تولید آثار مطابق با علائق و سلایق مردم می‌تواند در ترویج مضامین دینی بسیار موثر باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از گروه‌های همخوانی قرآنی تاکید کرد: این حمایت رهبری رسالت و مسئولیت این گروه‌ها را افزایش داده است، از این رو اولین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی که در همین راستا برگزار می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شوقی درباره اهداف این جشنواره گفت: تولید آثار استودیویی دینی در حوزه تواشیح و تشویق گروه‌های تواشیح برای تولید کارهای فاخر از اهداف مهم این جشنواره است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی این جشنواره خاطرنشان کرد: این اهداف با نیازسنجی‌های تخصصی انجام گرفته است تا این جشنواره بتواند خلاءهای موجود در حوزه تواشیح و همخوانی قرآنی را پر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: