کد خبر: ۶۵۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۵۰

سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که ممنوع‌التصویری مانعی برای فعالیت و نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی نیست، اظهار کرد: حضور چهره‌های سیاسی در انتخابات که در مقطعی از تاریخ کشور، خدمات و نقش مثبتی داشتند نه‌تنها جای اشکال نیست، بلکه تقدیر و تشکر هم دارد.

به گزارش ایسنا، حسین نوش‌آبادی درباره بحث ممنوع‌التصویری «محمد خاتمی» و تأثیر او در زمینه ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات، گفت: قطعا از حضور همه چهره‌های مطرح و شخصیت‌های علمی، سیاسی و فرهنگی که در به‌وجود آمدن حماسه بزرگ انتخابات نقش داشتند و مردم را ترغیب و تشویق کردند، تشکر می‌کنیم، چون کشور و انتخابات متعلق به همه مردم است.

او ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه مردم با هر گرایش و نگاهی حق حضور و شرکت در انتخابات را دارند، حتی کسانی که اعتقادات راسخی به اسلام و مبانی نظام نداشتند، طبق فرمایش رهبری برای مشارکت در انتخابات دعوت شدند. بدیهی است که حضور چهره‌هایی که در مقطعی از تاریخ کشور خدمات و نقش مثبتی داشتند، نه‌تنها جای اشکال ندارد، بلکه تقدیر و تشکر هم دارد. ما از نقش مثبت همه کسانی که دل در گرو اقتدار، پیشرفت، مصالح و منافع ملی دارند، برای به‌وجود آمدن انتخاباتی پرشور تشکر می‌کنیم.

سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش که 17 اسفندماه در نشستی مطرح می‌کرد، درباره وضعیت ممنوع‌التصویری محمد خاتمی، گفت: در این رابطه مصوبه‌ای که تشریفات قانونی را در شورای امنیت طی کرده و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده باشد، نداریم؛ اما بحث‌هایی وجود دارد و از طریق دبیرخانه در این زمینه تصمیم‌هایی گرفته شده است. این مسائل به حوزه‌های امنیتی و سیاسی کشور مربوط است و ما پاسخگوی ان نیستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: