کد خبر: ۹۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۳
حسین طیبی به عنوان یک ورزشکار ایرانی رکوردی به دست آورده که سخت است ورزشکار ایرانی دیگر در سطح اروپا بتواند آن را تکرار کند.

حسین طیبی رکورد چمپیونزلیگ را شکست!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین طیبی تبدیل به پرافتخارترین چهره ورزش ایران در سطح قاره اروپا و به ویژه چمیپونز لیگ شد. علی دایی در سال 1999 همراه با بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد ولی در یک بازی دراماتیک و در وقت‌های تلف شده، دو بر یک باختند تا فرگوسن، بکام و ستاره های وقت یونایتد قهرمان شوند. مهدی طارمی همراه با پورتو به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد ولی در آن مرحله به آرسنال باختند.
بدون شک فوتبال نسبت به فوتسال در مقیاس بزرگتری است ولی هر رشته ورزشی سختی های خود را به ویژه برای ساختن قهرمان‌ها در اروپا دارد. حسین طیبی امسال موفق شد برای دومین بار متوالی همراه با پالماس در چمپیونز لیگ دبل کند. در این افتخارسازی، مسلم اولاد قباد دیگر بازیکن ایرانی هم حضور داشت.
طیبی با این دو جام حالا پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در سطح قاره اروپاست.
او 6 مدال و جام در چمیپونز لیگ به دست آورده است؛
دو قهرمانی رقابت‌ها، یک نایب قهرمانی و سه مقام سومی مسابقات. طیبی در سال های حضور در اروپا نیز 4 بار کاندید بهترین بازیکن جهان شده است. در سال 2019 در تیم منتخب قرار گرفت و در سال 2022 هم به تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و عنوان بهترین راس مسابقات را هم از آن خود کرد.
حسین طیبی به عنوان یک ورزشکار ایرانی رکوردی به دست آورده که سخت است ورزشکار ایرانی دیگر در سطح اروپا بتواند آن را تکرار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: