کد خبر: ۹۶۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۹۳
یک هتل مشهور در بندرعباس به دلیل تخلفات زیاد به جریمه نقدی محکوم شد.

محکومیت هتل مشهور در بندرعباسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، هتل پنج ستاره در بندرعباس به دلیل تخلفات زیاد به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ایلنا در خبری به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی نوشت: کیومرث حسن‌پور گفت: پرونده تخلف یک هتل به دلیل درج نکردن قیمت، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و فروش کالاهای تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از رسیدگی به پرونده و با توجه به مستندات، اتهامات انتسابی را محرز و مدیر هتل را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن پور، در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت، با مشاهده تخلفات یک هتل مشهور در بندرعباس، پرونده را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: