کد خبر: ۹۶۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۶۸
سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اعلام کرد.

پیش‌بینی‌ هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در بیشتر استان‌ها، وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و درخیزش گردوخاک برخی نقاط خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: در بعد از ظهر شنبه (۱۸ فروردین) در برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و قزوین رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت یکشنبه (۱۹ فروردین) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی ، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دوشنبه (۲۰ فروردین) در شمال غرب کشور رخ خواهد داد همچنین دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق و برخی نقاط مرکزی زاگرس نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: سه شنبه (۲۱ فروردین) در نیمه غربی کشور و چهارشنبه (۲۲ فروردین) در نیمه غربی، نواحی مرکزی استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش خواهیم داشت همچنین بارش در روز چهارشنبه در مناطق ذکر شده تشدید خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برای روزهای یکشنبه تا چهارشنبه پدیده تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک خواهیم داشت.

ضیاییان اظهار کرد: در سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۹ فروردین) کمی ابری به تدریج ابری با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۰ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: