کد خبر: ۹۶۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۷۹
جانشین فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری فردی خبر داد که یک روحانی را در شب قدر بیست و یکم رمضان مورد اهانت و ضرب و جرح قرار داده بود.

ضرب و جرح یک روحانی در شب قدر/ ضارب ۲۰ ساله دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، جانشین فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری ضارب یک روحانی در فردوسیه خبر داد و گفت: روحانی مورد اهانت از حق شکایت خود گذشت کرد.

مهر در خبری نوشت: سرهنگ کیانوش نورمحمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهریار در استان تهران صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از ضرب‌ و جرح یک روحانی در مراسم شب قدر بیست‌ و یکم رمضان در فردوسیه شهریار خبر داد و اظهار کرد: با اعلام این موضوع، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از اعلام موضوع، رئیس کلانتری ۲۰ فردوسیه در محل حاضر شد و پس از اقدامات اولیه، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت، ضارب روحانی فردوسیه شهریار دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهریار افزود: متهم جوان ۲۰ ساله به جرم خود اعتراف کرد اما روحانی که مورد ضرب‌ و جرح و اهانت قرار گرفته بود از حق خود مبنی‌ بر شکایت از وی گذشت کرد.

نورمحمدی عنوان کرد: با توجه به جنبه عمومی جرم و جلوگیری از تکرار چنین مواردی، پس از تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضائی معرفی شد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: