کد خبر: ۹۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۸۰
تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

این جاده‌ها جاده‌ها یک‌طرفه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: هم چنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند از توقف در حاشیه راه خودداری کنند چون بر بار ترافیکی افزوده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: