کد خبر: ۹۶۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۷۸
بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان؛ یکی از کارکنان فراجا در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مهرستان به شهادت رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل  از خبرآنلاین، پلیس استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از ماموران این پلیس در درگیری با افراد مسلح خبر داد.

فارس در خبری نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان اعلام در بامداد شب گذشته اکیپ گشتی ماموران انتظامی مهرستان حین تامین امنیت محور مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند. حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودروهای مشکوک به سمت ماموران تیراندازی کردند که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

شهادت یک مامور پلیس در درگیری با اشرار مسلح/ عکس

بر اثر این درگیری احدی از کارکنان انتظامی شجاع انتظامی به نام استوار یکم حسین شیبک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و حین انتقال به مرکز درمانی به فیض شهادت نائل شد .

در این درگیری یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه پژو از افراد مسلح که قاچاقچی مواد افیونی بودند، توقیف شد. خودرویی نیز که حامل بیش از یک تن مواد افیونی بود، بر اثر تبادل آتش در درگیری دچار حریق شد و بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط و سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل جنایتکار در این حادثه در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: