کد خبر: ۹۶۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۹۷
متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: این جسم خارجی به اندازه ٢ سانتیمتر وارد جمجمه شده بود.

فرو رفتن قیچی در جمجمه پسر ۸ سالهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پسر ۸ ساله در یک درگیری کودکانه با برادرش دچار حادثه شد و قیچی داخل جمجمه‌اش فرورفت اما با تلاش پزشکان از خطر رهایی یافت.

همشهری آنلاین در خبری نوشت: شامگاه ۱۷ اسفند پسربچه‌ای ۸ ساله با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس اعزام شد. طبق معاینه اولیه و بررسی انجام‌شده مشخص شد که وی با برادرش دعوا کرده و بر اثر پرتاب کیف لوازم آرایشی مادرشان ناگهان قیچی «ابروی» مادر از کیف خارج شده و در جمجمه مرساد ۸ ساله فرورفته است. بلافاصله خانواده وی را به بیمارستان بستک منتقل کردند و از آنجا به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

دکتر آرمین عظیمی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار رد شده و تابل جمجمه را سوراخ کرده و به سینوس‌های وریدی اصلی نزدیک شده بود که بلافاصله سی‌تی آنژیوگرافی انجام شد و سپس در اتاق عمل پوست بیمار باز و مقداری از استخوان جمجمه برداشته شد تا بتوان قیچی را از جمجمه خارج کرد.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با اشاره به اینکه این جسم خارجی به اندازه ٢ سانتیمتر وارد جمجمه شده بود، گفت: قیچی وارد مغز نشده و آسیب جدی وارد نکرده بود. این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: