کد خبر: ۹۶۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۹۶
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از بازداشت افرادی که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبردغ به نقل از خبرآنلاین، معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری افرادی خبر داد که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند.

ایران در خبری نوشت: سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ گفت: ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب رساندن به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

راستی افزود: همچنین عاملان حمله به یک سوپرمارکت با قمه و شمشیر، عاملان چاقوکشی در شرق تهران و اراذلی که در محله دربند از مردم هزینه پارکینگ می‌گرفتند، از جمله دستگیرشدگان هستند. مسببان تخریب ۶ دستگاه خودرو و عاملان تیراندازی در محله یافت‌آباد نیز جزو افراد دستگیرشده در عملیات‌ اخیر سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ هستند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کرده بودند که هم فرد آتش‌گرفته و هم فردی که بنزین را ریخته بود، دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: