کد خبر: ۹۶۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۸۷
رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک راس قوچ وحشی و کشف سلاح شکاری غیر مجاز در منطقه ذره در این شهرستان خبر داد.

بلایی که سر شکارچیان قوچ وحشی آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: محیط بانان یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل ارتفاعات ذره در، بعد از شنیدن صدای گلوله با زیر نظر گرفتن منطقه متوجه حضور ۵ نفر شکارچی غیر مجاز شده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

ایرنا در خبری نوشت: فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان دستگیری آنان در ارتفاعات بوجود نیامد و با اعزام نیروهای کمکی از اداره و با همکاری کلانتری مهرآباد، متخلفان در حین خروج از منطقه دستگیر شدند.

میرزاکریمی افزود: در این راستا دو قبضه سلاح شکاری، لاشه یه راس قوچ وحشی بهمراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه و هرگونه تخلف زیست محیطی می توانند از طریق سامانه ۱۵۴۰ و یا از طریق شماره پیامکی ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ موضوع را به این اداره گزارش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: