کد خبر: ۹۶۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۲
برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلا در حالی بود که صبح روز برگزاری آزمون، یک کانال تلگرامی گمنام، اقدام به انتشار سؤالات این آزمون به همراه پاسخ تمام سؤالات کرده بود.

سؤالات آزمون وکالت مرکز وکلا لو رفته است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در حالی روز جمعه ۱۸ اسفند آزمون وکالت مرکز وکلا برگزار شد که یک کانال تگرامی چند ساعت پیش از برگزاری این آزمون، اقدام به انتشار سؤالات این آزمون به همراه پاسخ‌های آن کرد!

تسنیم در خبری نوشت: روز جمعه ۱۸ اسفند ماه جاری، دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از ساعت ۱۵ در ۳۱ استان و ۵۰ شهر کشور با شرکت ۱۱۳ هزار و ۸۲۷ نفر برگزار شد.

این آزمون برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد و آزمون پیشین در جمعه ۳ شهریور برگزار شده بود.

برگزاری این آزمون در ساعت ۱۵ در حالی بود که صبح روز برگزاری آزمون، یک کانال تلگرامی گمنام، اقدام به انتشار سؤالات این آزمون به همراه پاسخ تمام سؤالات کرده بود.

تعدادی از داوطلبان این آزمون در تماس با خبرنگار با تایید یکسان بودن سؤالات انتشار یافته در این کانال با سؤالات آزمون آنها که توسط مرکز وکلا در ساعت ۱۵ برگزار شد، خواستار پیگیری این موضوع توسط تسنیم و پاسخگویی مسؤلان مربوطه در مرکز وکلا شدند.

پیگیر دریافت پاسخ رئیس مرکز وکلا درباره لو رفتن سؤالات آزمون وکلالت این مرکز و سرنوشت این آزمون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: