کد خبر: ۹۶۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۸۲
۱۶ منتخب مجلس خبرگان ششم آرایی زیر یک میلیون داشتند.

احمد جنتی در انتخابات خبرگان پنجم ۵۱۲ هزار رأی بیشتر از نفر اول انتخابات خبرگان ششم آورد! +جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مجلس خبرگان ششم با ۴۵ درصد تغییر نسبت به مجلس خبرگان پنجم شکل گرفت.

بررسی نتایج شمارش آراء منتخبان مجلس خبرگان ششم حکایت از ریزش رأی شدید نسبت به انتخابات سال ۱۳۹۴ دارد، آنچنان که آیت الله علیرضا اعرافی نفر اول انتخابات مجلس خبرگان ششم با ۸۸۸.۶۱۸ رأی در مقایسه با آراء احمد جنتی نفر آخر انتخابات مجلس خبرگان پنجم با ۱.۳۲۱.۱۳۰ رأی، ۴۳۲ .۵۱۲ رأی فاصله دارد که نشان می دهد که آمار مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۳۹۴ریزش شدیدی داشته است.

همچنین محسن قمی که در انتخابات مجلس پنجم با ۲.۲۲۹.۷۵۹ رأی در جایگاه پنجم قرار داشت، در این دوره با کسب ۸۸۸.۱۲۷ رأی به جایگاه دوم صعود کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: