کد خبر: ۹۶۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۱
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است.

افشاگری درباره خودرو ۲۲ میلیاردی یک منتخب مجلس دوازدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، محمدصادق کوشکی، استاد دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی در برنامه «آخرین متن »، شبکه افق درباره ورود فردی که با خودرو ۲۲ میلیاردی به مجلس دوازدهم وارد شده است، گفت: فردی را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش طبق نظر کارشناسان ۲۲ میلیارد است. او با این خودرو در خیابان ها گذر کرده و الان در مجلس رای آورده است.

وی افزود: امثال این فرد که در چنین موقعیتی هستند واقعا چگونه حرف و مشکل اقتصادی مردم را متوجه می شوند؟ اصلا مشکل اقتصادی را درک می کنند؟ کسی که هر چرخ خودرویش زندگی ۵ جوان را راه می اندازه چه درکی از مشکل زندگی کارگر و کشاورز و جوان و کارمند و بیکار دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: