کد خبر: ۹۶۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۰
سخنگوی وزارت بهداشت جزئیات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی دانشگاهی را اعلام کرد.

اعلام جزئیات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین،پدرام پاک‌آیین با اشاره به اجرای برنامه درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی از هفته جاری اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت، در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با استناد به بند الف ماده ۹ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر ۷ سال، به استثنای داروهای سرپایی در مراکز دولتی دانشگاهی رایگان شد.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: سازمان‌های بیمه گر پایه مکلفند صد در صد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و سرپایی فوریت‌های پزشکی شامل معاینه، آزمایشگاه، تصوی برداری و توانبخشی و همچنین خدمات بستری و بستری فوریت‌های پزشکی را پرداخت کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ما به التفاوت هزینه دارو و ملزومات پزشکی تا سقف مورد تعهد سازمان‌های بیمه گر پایه و همچنین خدمات فاقد پوشش بیمه که جنبه درمانی دارند(خدمات ستاره دار) از محل ردیف ۳۷ جدول شماره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ تامین می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: