کد خبر: ۹۶۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۱
بلیت برج میلاد در سال ۱۴۰۳ گران می‌شود.

افزایش بلیت برج میلاد در سال ۱۴۰۳/ طبقه گنبد آسمان ۳۰۰ هزار تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، با موافقت اعضای شورای شهر تهران بلیط بازدید از برج میلاد در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

تسنیم در خبری نوشت: عباس حیدری؛ مدیر عامل شرکت برج میلاد امروز در حاشیه دویست و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران در تشریح قیمت جدید بازدید از برج میلاد در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: قیمت بلیط برج میلاد در سال ۱۴۰۲ برای سکوی دید باز ۸۰ هزار تومان، کل طبقات ۱۲۰ هزار تومان بود که با مصوبه شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ قیمت بلیط سکوی دیدباز به ۱۰۰ هزار تومان و کل طبقات به ۱۸۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. همچنین بلیط کل طبقات نیز به همراه گنبد آسمان در سال آینده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به این ترتیب برای سال ۱۴۰۳،‌ حدود ۲۵ درصد افزایش در بلیط بازدید از سکوی دید باز و ۵۰ درصد افزایش برای سایر طبقات پیش‌بینی شده است و طبقه گنبد آسمان نیز برای اولین بار ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت برج میلاد همچنین در ارتباط با نرخ بلیط رستوران گردان برج میلاد گفت: این مجموعه در اختیار بهره‌بردار است و نرخ آن توسط اتحادیه صورت می‌گیرد در واقع شهرداری تهران مکان را اجاره و دستگاه‌های نظارتی بر نرخ‌های آن نظارت می‌کنند.

حیدری درباره ارائه تخفیف به اقشار مختلف جامعه برای بازدید از برج میلاد تصریح کرد: برای فعالان حوزه گردشگری ۳۰ درصد، خانواده شهرداری تهران، خبرنگاران و فعالان ورزشی ۵۰ درصد، دانشجویان و دانش‌آموزان ۵۰ درصد، ایثارگران و جانبازان بدون محدودیت افراد خانواده و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر رعایت حجاب در مجموعه برج میلاد گفت: وظیفه ما فضاسازی محیطی است که این کار صورت گرفته و در ارتباط با تذکر لسانی نیز همکاران ما در این زمینه کار را به خوبی انجام می‌دهند اما در ارتباط با عدم ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب این کار باید توسط دستگاه انتظامی و قضایی پیگیری شود اما ما آمادگی همکاری را در این حوزه داریم.

مدیر عامل شرکت برج میلاد در ارتباط با برنامه‌های برج میلاد در ایام نوروز تصریح کرد: این برنامه‌ها از ۹ صبح تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: