کد خبر: ۹۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۰
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا جاده چالوس ۳ روز مسدود می‌شود.

این جاده شمالی۳ روز مسدود می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از مسدود شدن جاده چالوس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سرهنگ احمد شیرانی از انجام عملیات عمرانی در جاده چالوس خبر داد و گفت: محور چالوس درمسیر رفت و برگشت، از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه، به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از آن‌ها خواست نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیر چرخ و باک بنزین پراقدام کنند و گفت: شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

وی با بیان این که طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور بخصوص محورهای کوهستانی و برفگیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قراردهند، همراه داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برفگیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، ماموران پلیس راه حتما از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان حتما یک‌بار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنا شوند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف‌ پاک‌کن‌ها و همچین پر کردن باک خودرو در مبداء از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: