کد خبر: ۹۶۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۷۴
در اقدامی عجیب به علت برودت هوا جلسه صبح امروز استانداری مشهد لغو شد، اما مدارس آن تعطیل نشدند!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، یک فعال رسانه‌ با انتشار یک استوری انتقادی نوشت: «جلسه صبح امروز استانداری خراسان رضوی به علت برودت هوا کنسل شده اما مدارس مشهد تعطیل نشده‌اند!»
گفتنی است؛ مدارس در نوبت عصر مجازی و غیرحضوری شدند.
 
اقدام عجیب در یک مرکز استان/ جلسه استانداری تعطیل شد، اما مدارس نه!
 
مدارس مشهد و برخی از شهرستان های خراسان رضوی در نوبت عصر غیرحضوری شد.
 
مهر در خبری نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس مشهد و چند شهرستان استان در مقطع ابتدایی در نوبت عصر دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، همچنین امروز فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان و صالح آباد در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، فریمان و صالح آباد نیز غیر حضوری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: